معتاد

خرید بک لینک
۹ اسفند ۱۴۰۲ باید برم تهران برای شیمی درمانی ، هفته پیش تب ولرز گرفتم ، شب ها لرزم میکرد و خیس عرق میشدم طوری که باید صبح لباس ها رو عوض میکردم خیس خیس بود ، چند روز ی هم خلط خونی داشتم ، اما خدا رو شکر قطع شد و خوب شدم ، همش فکر میکنم دوباره عود کرده ، آخه عرق شبانه یکی از علائم اون بود ، خدایا دیگه برنگرده که طاقت ندارم ، خدایا اگه قراره برگرده خواهشن تمامش کن بزار راحت بشم ، طاقت شیمی درمانی اولی رو ندارم ، یادم که میفته گریم میگیره ، چقدر سختی کشیدم ، خدایا ببخش منو و منو راحتم کن ، + نوشته شده در  پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ساعت ۱۲:۴ ب.ظ&nbsp توسط مدیروبلاگ  |  معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: سه شنبه 22 اسفند 1402 ساعت: 7:57

۹ اسفند ۱۴۰۲ باید برم تهران برای شیمی درمانی ، هفته پیش تب ولرز گرفتم ، شب ها لرزم میکرد و خیس عرق میشدم طوری که باید صبح لباس ها رو عوض میکردم خیس خیس بود ، چند روز ی هم خلط خونی داشتم ، اما خدا رو شکر قطع شد و خوب شدم ، همش فکر میکنم دوباره عود کرده ، آخه عرق شبانه یکی از علائم اون بود ، خدایا دیگه برنگرده که طاقت ندارم ، خدایا اگه قراره برگرده خواهشن تمامش کن بزار راحت بشم ، طاقت شیمی درمانی اولی رو ندارم ، یادم که میفته گریم میگیره ، چقدر سختی کشیدم ، خدایا ببخش منو و منو راحتم کن ، + نوشته شده در  پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ساعت ۱۲:۴ ب.ظ&nbsp توسط مدیروبلاگ  |  معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: جمعه 11 اسفند 1402 ساعت: 2:22

فعلا باید هر سه ماه یکبار،جهت جلوگیری از عود مجدد غدد، شیمی درمانی کنم ، خدایا شکرت،

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و هفتم فروردین ۱۴۰۲ساعت ۶:۴۰ ب.ظ&nbsp توسط مدیروبلاگ  | 

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: سه شنبه 29 فروردين 1402 ساعت: 13:57

صفحه بندی